Satt akkurat opp mobilen min for sync mot anymail igjen. Fikk da opp valg om å synce sms. Når begynte exchange å støtte det? Og er det noe anymail kan?
Og når begynte anymail med "security policies"
15 Jun 2009 22:19
pmolin
Forum avhengig
Re: Støtte for SMS
Sistnevnte har jeg fått melding om flere av de siste gangene jeg har satt en telefon opp mot anymail. Når det gjelder sms så er det vel noe som kommer med 2010 utgavene, og de endringene som kommer i office og exchange? Mulig de er litt tidlig ute å legge dette inn, det vil vel bli støttet av office utgavene etter 2007 tror jeg
_________________ Iphone - HTC Touch Pro II - Hp Ipaq 914- Hp Ipaq 514 -Samsung I200 - Samsung Omnia - HTC MTeoR- HTC TYTN II - HTC s710 - Qtek 8500- HTC TYTN - QTEK 9100 - Dell Axim X3i - Palm Tungsten T - Palm m515 - Palm m105 - Palm Pilot
16 Jun 2009 08:20
Moskus
Moderator
Exchange 2010 skal støtte både synking av, samt sending/mottak av SMS i OWA. I den public betaen som ligger ute er det riktignok bare begrenset til amerikanske og kinesiske teleoperatører. Nå vet ikke jeg hva de foretar seg på serversiden hos anymail, men det er ikke utenkelig at de har begynt å sette opp noen 2010 servere allerede nå.
Den synker altså ikke sms for meg. Jeg bare kunne velge det når jeg satt opp. Det valget finner jeg ikke igjen idag. Merk at jeg kjører wm 6,5
16 Jun 2009 23:25
Mats
Team member
Re: Støtte for SMS
Valget for SMS sync er vel lagt til på WM6.5 på lik linje med at HTML mailsync ble lagt til som et valg på WM6.0. Det er som sagt en tjeneste som kommer, men jeg kan ikke si noe konkret om når det skjer
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Du kan ikke lage nye emner i dette forumet Du kan ikke svare på emner i dette forumet Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne poster i dette forumet Du kan ikke legge til vedlegg i dette forumet